ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է, որ կքննարկի Իրանը կրկին ռմբակոծելու հնարավորությունը, եթե Թեհրանն ուրանը հարստացնի մինչև «տագնապալի» մակարդակի։ Թրամփը հավելել է, որ կցանկանար տեսնել, թե ինչպես են Միջազգային ատոմային էներգիայի գործակալության կամ այլ հեղինակավոր աղբյուրի տեսուչները ստուգում Իրանի միջուկային օբյեկտներն անցյալ շաբաթավերջին դրանց ռմբակոծությունից հետո։               
 

«Մեղք չկա, այլ չափազանցությունն է ծնում անօրեն արարքներ, որ դառնում են մեղք»

«Մեղք չկա, այլ չափազանցությունն է ծնում անօրեն արարքներ, որ դառնում են մեղք»
21.07.2017 | 00:05

Մարիամ Մագդաղինացու պարականոն ավետարանում, երբ Հիսուսին հարցնում են. «Ո՞րն է աշխարհի մեղքը», պատասխանում է. «Մեղք չկա, այլ չափազանցությունն է ծնում անօրեն արարքներ, որ դառնում են մեղք. ահա թե ինչու դուք հիվանդանում եք ու մահանում»:
Ասածս ի՞նչ է. հիշյալ մեծ տոնի` Վարդավառի բուն խնդիրը` Քրիստոսի պայծառակերպությունը, ասես լրիվ մի կողմ դրած տոնում ենք մեկ այլ տոն, որ թեպետ խորապես ազգային է ու գեղեցիկ, սակայն նախկինում առանձին տոն է եղել` հիշատակը Նոյ Նահապետի և ջրհեղեղից Նոյի միջնորդությամբ ողջ մարդկության փրկության: Մեր օրերում այն սկսել ենք տոնել կոպիտ ու չափազանցված` խուլիգանության հասնող տարրերով:
Որքան հիշում եմ` այս երկու տոները Լուսավորիչը միացրեց: Կարծում եմ` այդ միացումն այնքան էլ չի արդարացվում, որովհետև այդպես էլ հասարակ ժողովուրդը 70 տոկոսով Պայծառակերպության տոնը միայն որպես Վարդավառ ընկալեց, որպես ջրից փրկվելու հիշատակի օր:


Մեղավոր մարդու համարձակությամբ եմ ասում, զուտ տրամաբանության վրա հիմնվելով, որ կարելի է Վարդավառը մկրտության օր անվանել, քանի որ ջրհեղեղից փրկվելը երկրագնդի մկրտության խորհուրդն ուներ, և տոնել որպես քրիստոնեական մկրտության օր` ջրհեղեղով երկրի մկրտության արմատով: Եվ տոնել առանձին: Այդ դեպքում բուն` Պայծառակերպության Տերունական նշանակալից տոնն էլ այդչափ չէր անտեսվի և չէր վնասվի:


Մաքսիմ ՈՍԿԱՆՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2200

Մեկնաբանություններ